fredag..

börjar kanske bättra mig lite med att skriva? ;)

Dagen har tillbringats i lugnaste mån..

*frisören
*hämta syster yster
*färga håret

Har väl inte vart mer än så typ.. Vart ju i Vårgårda hos Linda och färgade de som vanligt.. Hon e bra hon.. ;)

Sedan vet jag faktiskt inte riktigt vart mitt liv är på väg.. Är så förbannat trött på att alla jävla människor är sura griniga och falska hela tiden.. Säg vad fan som är problemet i stället för att säga "nej det är inget".. Det är väl bättre det? Ge upp för fan..

På tal om ge upp.. Det kanske är dags för det nu.. Jag orkar fan inte med mer av dig nu.. Men jag vet inte. Jag kan nog inte.. Har ju försökt innan.. Vi får se.. denna gången kanse man lyckas.. :P

Nepp.. Nu blir det sova


solong fuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback