en vanlig jävla onsdag..

Mmm..

hänt en del det senaste... kan man kanske säga... mest positivt men kanske delvis negativt också.. :P
Men det mesta är som sagt positivt så... varför klaga?

Var på arbetsintervju i förra veckan på 2 ställen... ena stället ringer idag och vill ha dit mig på en andra intervju... det jobbet som lät bra av de 2 jag var på.. =) ska söka ett par till i morgon tänkte jag.. innan jag åker till gbg..

sedan DU.. Why now? Varför inte förr när det inte fanns så mkt emellan? Va? Jag fattar inte.. Jaja... detta kan nog bli kul.. Tror jag... får väl se hur mkt allvar det ligger i det också.. Verkar inte vara jätte allvarligt menat.. :P

oj.. jaaa... vad ska man skriva nu då?

busy helg... ledig fredag...ska då gå o simma o.s.v med syster yster... sedan lördag blir det jobb... sedan inflyttningsfest hos Lisa o Tim.. Ska bli kul.. Sedan jobba igen söndag och däremellan ska jag hinna med ett barnkalas också... lilla Johanna fyller 4.. =) lilltrollet jue.. =)

Jaja... nu måste jag nog faktiskt försöka sova om jag ska orka upp tidigt i morgon och orka hålla igång hela dagen.. :P

natti
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback