oj oj..

Nu var det sådär länge sedan igen... =S

Har väl vart en hel del sedan sist.. Hmmm.. På både gott o ont kanske.. Vet inte..

Ska flytta till Alingsås det är väl nummer ett just nu iaf.. Ska bli skönt faktiskt.. Lite närmre till allt.. =)

Jobb.. Hemma igen nu.. otippat. :P Vart lite dumt.. Blev sjukskriven för första gången i mitt liv (!?!) För RYGGSKOTT av alla jävla saker.. Har ju inte nog med problem som det är med kroppen menar jag.. Men men.. var ju bara att göra det bästa av situationen som vanligt... Börjar bli bra på det nu.. :P

Vad är det med folk egentligen? "Jag ska aldrig bli en sådan som bara är hemma med pojkvännen kommer aldrig bli sådan" Ett tag senare.. Jo vad händer.. HATAR sådana människor.. säger inte att man inte ska umgås emd sina respektive.. men man ska fan inte glömma sina vänner för det.. Börjar tro att jag bara har en enda RIKTIG vän.. Sara.. Vet inte vad jag skulle göra utan dig honey.. =)

På andra fronter.. jaaaa... vad ska man säga? Life goes on.. Lever livet ;) Gör precis vad jag känner för med vem jag känner för och framförallt som sagt... jag gör vad JAG känner för..


Blev inte en hel novel iaf.. =) Det trodde jag.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback