va?

varför?

hmmm, fick en skrämmande insyn i mitt eget liv när jag gick hem från tåget idag...
de som känner mig vet att marilyn manson inte är ngn av mina jättefavoriter..

senariot: det regnar (öser verkligen ner) Jag orkar itne bry mig klockan är mkt jag måste hem och sova, börjar gå med musiken i öronen som vanligt bytt lista till den med alla låtar på.. helt plötsligt kommer sweet dreams med marilyn manson på... glömt att jag har den, kom fram till då att jag brydde mig inte om regnet låten passade så jävla bra... hmmm... skumt humör... sedan nästa låt... jaded/broken med takida... Sanna upptäckte att det blöta som kom i ansiktet inte längre var kallt, utan varmt... hur patetiskt är itne det? gick och grät till en jävla låt? När fan blev jag så jävla sinnesrubbad? När blev jag så mjuk? Ha? kom iaf fram till att jag gillade regnet, det gjorde mig ignet att jag var blöt från topp till tå...

Jävla Peter, jävla jävla Peter, varför gör du så här mot mig? varför? Ge mig svar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback