fortfarande en vanlig jävla tisdag..

Tack Julia! =) Känns jävligt bra att ha dig kan jag säga! =)
Längtar tills du kommer hem.. Öl.. :P

fan nu känns det faktiskt ganska skönt.. äntligen få reda på det svart på vitt... =)
Mest skrämmande... kändes skönt att höra hans röst.. faktiskt... veta att han fortfarande existerar.. på något konstigt vridet vis... saknar honom... det känns ännu svårare... synd bara att återkontakt vart tvunget att bli såhär... men jag uppskattar att han ringde som sagt.. =)
det mest skrämmande var att jag faktiskt tänkte på honom i går kväll... tänkte skicka ett sms... det gjorde jag inte och i morses ringde han... hmmm... ska inte tänka på folk mer... tror inte detta bådar gott...

Varför saknar jag honom? Jag behöver inte honom i mitt liv.. men vi hade mkt bra ihop trotts att de dåliga stunderna också var många och stora... men när vi hade det bra hade vi det vääääldigt bra... faktiskt.. Och det var andra saker som var bra också.. :(

men men... nu ska vi inte deppa ner oss..


jaja... jobba sista timmen... sedan hem till julias lägenhet..


*//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback