söndag..

Jepp... då var det återigen söndag.. =) Helgen gick lika fort som vanligt.. =(

Tittade precis på nyheterna (!??! Sanna tittade på nyheterna)
Var ett inslag från Salemdemonstrationen som var igår... vad fan tänker de med eller?
Om de lyckas få igenom det att de inte ska få ha kvar det här... då ska de fan få bort alla fotbollshuliganer o.s.v också.. Jag menar... 15000 invånare i salems komun hävdar att de inte vågar gå ut under demonstrationen (Hur de nu kan veta att alla tycker likadant bara för att de 3 eller 4 de freågade idag på nyheterna tyckte att det fick vara nog nu) Hur är det då när IFK spelar en match i dagens läge? JAG åker inte gärna tåg före eller efter en sådan match inte ensam iaf.. Det händer ALLTID något då.. även om jag själv inte varit direkt inblandad på tågen så händer det alltid något.. En demonstration för att en kille blev mördad i Salem eller ett gäng på flertalet huliganer för att ett vförbannat fotbollslag har vunnit eller förlorat en match... kom igen sverige vart ligger era prioriteringar... är mord eller fotboll viktigast? Jag blev arg när ajg såg det där inslaget så mkt kan jag säga.. *suck*

Jaja... Helgen i övrigt har varit lugn.. Blev lite dricka igår... vart lite bakis idag... ryggen är åt helvette vet ifan vad jag gjort.. *suck* ONT!!

Over and out!

*//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback