Kanske man ska..

Ja jag vet inte... Ska man göra som så att vi flyttar ihop? Jag och Linda.. Jag vet inte... klarar vi av det? Vill jag bo i Vårgårda? Vill jag bo på klocket till att börja med även bara för ett kort tag? Jag vet inte... vet inte alls.. Får nog ta och fundera på detta ett tag nu över jul och allt sådant.. Jag har ingen som helst aning..

I morgon kommer Jennie hem! Ska bli så kul med Liseberg och allt =)

Ska förhoppningsvis även hämta min moboiltelefon i morgon.. Har ju vart "mobillös" i lite mer än en vecka nu.. Den gick sönder.. Igen... Hade inne den på service bara någon vecka innan den gick sönder igen jue.. *suck* Jaja, 3:e gången gillt.. Går den sönder igen hoppas jag på att få en ny.. =)

Vad ska man skriva mer då? inget som går som det ska så inte mkt possitivt att skriva.. Saknar alla mina vänner jag inte kunnat höra av mig till nu när jag vart "avskuren från yttervärlden"


Jeje..


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback